رتبه قبولی کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی کنکور سراسری ۱۴۰۳ معیار سنجش داوطلبان شرکت کننده در انتخاب رشته می باشد. داوطلبان پیش از انجام فرآیند انتخاب رشته باید رتبه قبولی انتخاب رشته سال های گذشته رشته مورد نظر خود آگاهی یابند. اطلاع از این رتبه‌ها به داوطلبان دید خوبی به وضعیت خود در قبولی خود با توجه رتبه و تراز کسب شده خود خواهند داشت. بر همین اساس در ادامه به بررسی تمامی رتبه قبولی انتخاب رشته دانشگاهی 1403 پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید. 

 

منبع: رتبه قبولی کنکور

 

رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

معیار سنجش داوطلبان در قبولی کنکور سراسری بر اساس رتبه قبولی کنکور و تراز کسب شده در آزمون سراسری می باشد. پس از اعلام نتایج آزمون سراسری داوطلبان رتبه و تراز برای هر داوطلب در کارنامه اولیه اش درج گردیده است.

داوطلبان بر اساس این کارنامه در صورت مجاز بودن در دوره های مختلف اعم ار روزانه و شبانه، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد می توانند فرآیند انتخاب رشته را انجام دهند. در ادامه این مقاله رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ تمامی رشته های دانشگاهی را بررسی کرده ایم. 

رتبه  قبولی رشته های کنکور تجربی ۱۴۰۳

در گروه تجربی هر ساله متقاضیان بسیاری وارد پروسه انتخاب رشته می شوند. داوطلبان می توانند جهت انتخاب رشته خود در کنار تحلیل کارنامه از آخرین رتبه‌قبولی کنکور سال های گذشته نیز استفاده نمایند. 





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: